luni, 1 februarie 2010

Redescoperire

Nu am mai scris de mult timp... Lipsa timpului, scuza mea principala, dar si miile de ambitii pe care incerc sa le indeplinesc;;) As avea destule subiecte "picante" despre care as putea sa vorbesc pagini, dar parca inca nu gasesc momentul potrivit sa le scriu. Sunt aceste prime doua- trei luni din an in care incerc sa schimb toate partile pesimiste din atitudinea mea.
As avea mii de lucruri de scris, insa sunt doar niste chestii superficiale, ce vor disparea din gandul meu. Dar totusi ma pun pe ganduri. Adica prea putine lucruri sunt profunde, care raman vesnic (referindu-ma la lucrurile bune). De ce? Pentru ca ne e lene sa pastram acele "traditii" pe care constiinta noastra le are intr-un colt de unde incearca sa iasa si sa strige "Nu e bine ce faci!". Nu, noi nu vrem sa ne corectam, vrem numai sa ne traim viata ca niste adevarati bondari. Cand vedem o noua stea de calitate ce apare in fata noastra si ne uimeste doar spunem ca..si noi am vrea sa fim ca ea, sa fim admirati pentru talentul nostru, dar pentru asta trebuie munca!?
De ce nu incercam sa fim diferiti, sa iesim din tipare? Ne e teama; ne e teama de ca ve zice cel de langa noi, daca ne va exclude, daca ne va folosi... nu vrem sa regretam, nu vrem sa suferim pentru ca am indraznit sa pasim dincolo de limitele omului mediocru.
Vrem doar sa fim acceptati de societatea in care traim..si stim ca aceasta societate are nevoie de o schimbare. Evitam sa ne exprimam cuvantul, libertatea pentru care am luptat asa de mult.
Nu putem face nici o miscare mai mare decat cea acceptata pentru ca suntem "taxati".
Poate ca tot ce am scris pare a fi crud, poate ca fac in asa fel incat lucrurile sa pare mai exagerate decat sunt, dar asa sunt eu. Exagerez pentru ca vreau sa schimb ceva in lumea asta care abia mai da un semn ca doreste sa inainteze.

xoxo

5 comentarii:

Ioana spunea...

Scuzati-ma pentru micile greseli gramaticale. Am scris rapid lucrarea, iar acum nu o mai pot corecta din cauza unei defectiuni tehnice ale blog-ului. Multumesc de intelegere!

xoxo

Viorel Iraşcu spunea...

Ioana, poti sa intri pe editati postari si sa faci ce vrei.Esti totusi prea critica sau autocritica,dar asta nu inseamna ca este ceva negativ.Profu'

Ioana spunea...

Da, pot spune despre mine ca sunt prea perfectionista si uneori acest lucru imi aduce si neplaceri. Insa, sper ca aceste calitati vor da roade si voi reusi sa fac numai lucruri favorabile:>.

xoxo

Anonim spunea...

nu ti se pare ca te dai ceva ce nu esti?

Ioana spunea...

Dragul/Draga meu/mea sa stii ca nu am nici cel mai mic motiv de a ma prezenta ca fiind altcineva, numai pentru a impresiona lumea pe Internet. Nu cred ca ai avut placerea de a ma cunoaste in adevaratul sens al cuvantului, asa ca nu iti dau nici o dreptate in ceea ce imi spui;)
Si, repet, nu am nici un interes sa atrag toate privirile asupra mea, ma caracterizez exact asa cum stiu ca sunt:)

xoxo