duminică, 23 august 2009

Je suis: I.G.

Numele meu e Ioana. Ce vreau sa fac in viata? Simplu. Sa ajung la Oxford, sa lucrez in London, sa am propria afacere in orasele favorite (London, Amsterdam, Paris, Milano, L.A., Manhattan- Upper East Side and Florida). Acel gen de fata cu o agenda super-plina, carierista, cu cele mai bune reviste de moda (Vogue and Elle) in geanta Birkin, cu ochelarii de soare Burberry alergand pe strazile Londrei dupa un taxi; munca, seara party in rochia Chanel si pantofi Marc by Marc Jacobs/Louboutin, cu un colier Tiffany& Co. Vreau lux! Asta inseamna munca, dar imi place. "Daca iti place ceea ce faci, niciodata nu va fi o munca."
Imi place sa citesc, sa discut ore in sir, sa merg la cumparaturi, sa calatoresc, sa dansez, sa fredonez, sa ma plimb cu prietenii, imi place sa imi petrec timpul with mom.

Ceea ce ma amuza este dorinta unor domnisoare de a-si arata averea cu texte de genul "eu am bani..am lucruri de firma" etc. Totusi, daca sunteti aveti parinti atat de bogati; ei nu s-au ocupat putin sa va imbogateasca si voua educatia, sa ve explice ca, cu cat ai un rang mai mare in societate trebuie sa fi un model demn de aplaudat. Pacat... voi coborati la rangul de mahalagioaica.
Imi place ca eu sa iau cele mai importante decizii, ma face sa ma simt responsabila si asta imi da mult curaj si incredere.
Eleganta, refinament, discretie sunt doar cateva cuvinte care ma fac sa ma atasez de o persoana. As vedea de mii de ori filmele lui Audrey Hepburn. Sunt destul de emotiva, mai ales cand sunt criticata. Stiu cine sunt, ce vreau si nu cred ca mai merita sa ma las coplesita de parerile prostesti ale celor ce nu ma cunosc.

xoxo

2 comentarii:

justAAI spunea...

Draguta descriere. Am observat ca unele din caracteristicile tale seamana cu ale mele. Felicitari pt Oxford,la ce curs vrei sa te inscrii? si pt ca-ti place Audrey Hepburn. Apropo, ai incalecat vreodata? Si unde inveti, ca am vazut ca treci a 8a:)? Best of luck.
*hit a double t for Manhattan:)

xoxo-AAI

Ioana spunea...

Thanks! Facultatile ca Oxford, Cambridge, Harvard sunt o posibilitate pentru toti tinerii care stiu ce vor de la viata!
Audrey Hepburn este incomparabila! A demonstrat ca este o adevarata artista si o femeie rafinata, eleganta avand bun gust si bun simt:)
* thanks for t:) nu mi-am dat seama ca am gresit


Pupici!

Ioana G.